خبرگزاری کار ایران

با دستور مقام قضایی صورت گرفت؛

پلمب ۳ واحد صنفی بدلیل تخلفات بهداشتی در ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۰۷

سرپرست شبکه دامپزشکی ایذه گفت: سه واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمب و افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، داریوش شاهپری گفت: در طی یکماه سال جاری ۳۷۰ مورد بازدید از واحد‌های صنفی مرتبط بعمل آمد که سه واحد صنفی بعلت تخلف بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمب و افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

شاهپری افزود: پس از بازدید های بعمل آمده،  ۶ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد و از این تعداد ۳ واحد قصابی پلمب شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ایذه تصریح کرد: از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستورانها نیز توسط  اکیپ های بهداشتی این شهرستان بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام آلوده ضبط و امحاء گردید.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی، به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با کارشناسان دامپزشکی، از خرید گوشت و فرآورده های خام دامی عرضه شده در معابر و مکان های غیرمجاز خوداری نموده و گوشت مورد نیاز خود را از قصابی های مجاز که تحت نظارت بازرسان دامپزشکی هستند تهیه نمایند.

گفتنی است: شهروندان جهت ارتباط با دامپزشکی و طرح نظرات و پیشنهادات خود می توانند با شماره تلفن ۰۶۱۴۳۶۲۴۴۴۵ اداره دامپزشکی شهرستان ایذه و یا با سامانه پیامکی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شماره ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز