خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال خوزستان؛

پولاد اکسین ایذه همچنان قربانی بی‌تدبیری مسئولین شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۶۵

تیم فوتبال پولاد اکسین شهرستان ایذه، با بی‌مهری تمام راهی مسابقه فینال لیگ برتر فوتبال استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تیم فوتبال بزرگسالان فولاد اکسین شهرستان ایذه امشب در چارچوب مسابقات لیگ برتر استان خوزستان در حالی باید به مصاف تیم ماهشهر برود که در شرایط نابرابری نسبت به رقیب خود قرار دارد.

نماینده شهرستان ایذه با توجه به عدم حمایت مسئولین و مدیران شهرستان با شرایط ویژه‌ای پا به این مسابقه می‌گذارد.

یعقوب احمدی مدیر روابط عمومی این تیم به خبرنگار ایلنا گفت: دیروز اعضای تیم فوتبال بزرگسالان پولاد اکسین ایذه جهت برگزاری بازی فینال لیگ برتر استان در حالی راهی ماهشهر شدند که برای اولین‌بار است که یک تیم ایذه‌ای به فینال این مسابقات رسیده است.

احمدی ضمن گلایه از کسانی که در شرایط حساس فعلی پشت تیم فولاد اکسین را خالی کردند، بیان کرد: تیم در مظلومیت تمام راهی شهرستان ماهشهر شد. متأسفانه هیچ مسئولی با ما همکاری نداشت و ادارات شهرستان و نیروگاه کارون ۳ حاضر به همکاری با ما نشدند.

این پیشکسوت خوزستانی ضمن آرزوی پیروزی برای جوانان ایذه‌ای در این مسابقه حساس تصریح کرد: با توجه به عدم حمایت مسئولین ورزشی و مدیران شهرستان، تیم با هزینه شخصی به این مسابقه حساس اعزام شد و جای بسی تعجب دارد که چرا نماینده مردم شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان چشم خود را روی واقعیات ورزش شهرستان ایذه می‌بندند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز