خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد؛

روند کاهشی فوتی کرونا در خوزستان/ معلمان تا نیمه اردیبهشت‌ دروس را به اتمام برسانند/ موردی از سرخک کودکان در استان مشاهده نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۵۶۶

استاندار خوزستان از روند کاهشی فوتی کرونا در استان خبر داد و گفت: معلمان تا نیمه اردیبهشت‌ماه دروس را به اتمام برسانند تا ظرف مدت ۲۰ روز آینده حضور در کلاس‌ها به پایان برسد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: خوزستان با ۱۵۰ درصد افزایش تردد در صدر استان‌ها قرار گرفت و آمار تصادفات نیز کاهش بود.

وی با اشاره به اینکه باوجود تراکم سفر و مهمانان نوروزی انتظار افزایش مراجعات به مراکز درمانی را نیز داشتیم، افزود: فوتی‌های کرونا در این مدت میزان کاهشی داشته و امید است بتوانیم آن را به صفر برسانیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه هنوز موردی از ابتلا به سرخک در کودکان در استان مشاهده نشده است، گفت: بازگشایی مدارس تصمیم ملی بوده و نمی‌توان تصمیمی مخالف آن گرفت، ولی می‌توان تدابیری اندیشید که پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل در مدارس اجرا شود.

وی بر فاصله‌گذاری در مدارس تاکید و ادامه داد: اقداماتی برای اختصاص کولر به مدارس در حال انجام است.

خلیلیان بیان کرد: ساعات تحصیل دانش‌آموزان جزء مسئولیت استانی بوده و معلمان تا نیمه اردیبهشت‌ماه دروس را به اتمام برسانند و ظرف ۲۰ روز آینده حضور در کلاس‌ها به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز