خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس میزان تحقق شعار سال است/ فعالیت ۹۴ شرکت دانش‌بنیان در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۷۱

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت ۹۴ شرکت دانش‌بنیان در استان گفت: ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس میزان تحقق شعار سال در زمینه دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها و اشتغال‌زایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه در نشست حمایت از شرکت‌ها و توسعه مؤسسات دانش‌بنیان اظهار کرد: شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردیم که بر پایه دانش حرکت کنند و افزایش بهره‌وری را دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تولید دانش‌بنیان باید همراه با اشتغال آفرینی باشد، افزود: ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس میزان تحقق شعار سال در زمینه دانش‌بنیان کردن فعالیت‌ها و میزان اشتغال‌زایی انجام می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر ۹۴ شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت می‌کنند و ۲۰۰ تقاضا نیز در این زمینه داریم که باید صدور مجوز آن‌ها با سرعت زیادی انجام و تقاضای آن‌ها زمان‌بر نشود.

وی با اشاره به ایجاد یک پنجره واحد برای مجوز شرکت‌های دانش‌بنیان، ادامه داد: باید به شرکت‌هایی که توانایی تحقق ضوابط دانش‌بنیان را دارند هرچه سریع‌تر به آن‌ها مجوز داده شود.

خلیلیان بیان کرد: دانش‌بنیان شدن شرکت‌ها و مؤسسات باعث کاهش هزینه‌ها و نرخ تورم می‌شود و معیشت مردم را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز