خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

افزایش خودسرانه قیمت نان لواش در برخی نانواهای اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۵۲۴

طبق گزارش تعدادی از شهروندان اهوازی برخی نانوایان لواش که با سهمیه دولتی فعالیت می‌کنند اقدام به افزایش قیمت این نان از ۳۵۰ تومان به ۵۰۰ تومان کرده‌اند؛ این در حالی است که هیچ‌گونه افزایش قیمت نانی از قبل اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تعدادی از شهروندان اهواز در تماس با خبرنگار ایلنا از افزایش خودسرانه قیمت نان دولتی لواش در برخی از نانوایان اهواز خبر دادند.

بر اساس تحقیقات میدانی خبرنگار ایلنا قیمت این نان که ۳۵۰ تومان بوده و برخی از نانوایان که تعداد آن‌ها کم هم نیست همین نان را که با سهمیه دولتی می‌پزند به قیمت ۵۰۰ تومان می‌فروشند.

همچنین یکی از شهروندان می‌گوید: یکی از نانواداران به افزایش خودسرانه قیمت اذعان داشته و گفته که در نهایت جریمه می‌شویم و اتفاقی نمی‌افتد.

بر اساس این گزارش و پیگیری این موضوع از فرمانداری اهواز هیچ‌گونه افزایش قیمت نان قانونی نبوده و در دستور کار نبود.

گفتنی است، تماس خبرنگار ایلنا برای پیگیری موضوع از سوی رئیس اتحادیه نانوایان اهواز بی‌نتیجه ماند.

نظارت ضعیف سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان باعث چنین اتفاقاتی شده و اختلاف قیمت اجناس یکسان در فروشگاه‌های مختلف بیش از گرانی موجب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز