خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛

آسیب‌های اجتماعی در اهواز واضح و ملموس است/ مدیران ملی را برای پیگیری و اتخاذ تدابیر در جریان قرار خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۴۳۷

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه سفر خود به خوزستان، از مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار بازدید کرد. محرومیت برخی مناطق باوجود مرکزیت آن‌ها باعث تعجب اسماعیلی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، برخی نمایندگان، مدیران و مسئولان استان از مناطق حاشیه‌نشین و محروم اهواز مانند منبع آب، کوی رمضان، کوی مندلی، کوی سیاحی بازدید کردند.

ولی اسماعیلی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید، یکی از مواردی که کمتر در کشور دیده شده محرومیت برخی مناطق مرکز شهر است که باوجود اینکه در مرکز و نزدیکی مرکز شهر قرار دارند اما از امکانات کمی برخوردار و محروم هستند که منطقه "منبع آب" یکی از آن مناطق بشمار می‌آید.

وی در ادامه به مشکلات فاضلاب اشاره و تصریح کرد: مدیران شرکت آب و فاضلاب نیز در این منطقه حضور داشتند، و در حالی که برای کاهش این معضل تدابیر و برنامه‌هایی اتخاذ شده است اما باید با سرعت بیشتری پیگیری شود چراکه بسیار دیر شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق وعده وزیر نیرو، مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به‌منظور مرتفع کردن مشکلات فاضلاب اهواز در نظر گرفته شده که در آینده مراحل مناقصه آن صورت خواهد گرفت و با حصول این اعتبارات کارهای عمرانی در بخش فاضلاب ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی در پایان، موضوع آسیب‌های اجتماعی در این منطقه را واضح و ملموس دانست و عنوان کرد: در مورد افزایش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق کم‌کاری‌ها واضح بود و مدیران ملی را در جریان کار قرار خواهیم داد تا افرادی که نیازمند هستند تحت پوشش سازمان‌های مربوطه قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز