خبرگزاری کار ایران

امروز و به میزبانی جهاد کشاورزی خوزستان؛

جلسه هماهنگی ارائه خدمات دامپزشکی به مناطق محروم شهرستانهای لالی و اندیکا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۵۱

جلسه هماهنگی ارائه خدمات دامپزشکی به مناطق محروم شهرستان‌های لالی و اندیکا با حضور نمایندگان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی (عج) و مسئولین دامپزشکی استان خوزستان در سال جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در ابتدای این جلسه عبدالحسین کرمی زاده معاون توسعه دامپزشکی استان با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی از تمام لحاظ آماده ارائه همکاری در این زمینه است، اظهار داشت: خوشبختانه دامپزشکی استان و سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) در طی چندین طرح مشترک خدمات بهداشتی دامپزشکی را به مناطق محروم استان ارائه نمودند.

در ادامه رضا اسدی معاون سلامت دامپزشکی استان عنوان کرد: در خصوص کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و با توجه به کمبودهای موجود این اداره کل در طی سالیان اخیر با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) و دیگر مجموعه‌های تحت امر فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) اقدامات شاخصی را انجام داده‌اند که بسیار موفق بوده است و می‌تواند الگو قرار گیرد.

اسدی در ادامه گفت: عملیات کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی در کل سال و به طور مستمر در حال اجراست بطوریکه به صراحت می‌توان گفت اداره دامپزشکی استان از معدود دستگاه‌های اجرایی بدنه دولت است که در تمامی مناطق استان بخصوص مناطق کوهستانی و صعب‌العبور حضور کامل و میدانی دارد.

معاون سلامت در ادامه با بیان اینکه بر اساس سیاست‌گذاری‌های دولت برخی خدمات به بخش خصوصی واگذار شده است، اما نافی این نیست که اداره کل دامپزشکی استان از ارائه خدمات رایگان در این حوزه‌ها دور بماند همان‌طور که در زلزله اندیکا و تنش آبی دامپزشکی استان با تمام توان در حال انجام خدمات بود.

وی افزود: با توجه به اتمام سال و سر شدن هوا امیدواریم که بتوانیم با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی (عج) چندین عملیات پیشگیری از بیماری‌های انگلی داخلی در دام سبک شهرستان‌های موردنظر انجام دهیم.

اشعورین نماینده شرکت گسترش توسعه گری پردیس از زیر مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حوزه دامپزشکی، با بیان اینکه سیاست اجرای فرمان حضرت امام (ره) و شرکت توسعه گری پردیس در این حوزه ارائه خدمات به مناطق کم‌برخوردار است، گفت: امیدواریم با همکاری‌های بین بخشی طعم شیرین خدمت را به مناطق کم‌برخوردار استان در حوزه دامپزشکی ارائه دهیم.

وی همچنین بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این آمادگی را دارد که به دامپزشکانی که بومی مناطق کم‌برخوردار در سطح استان هستند و توانایی ارائه خدمات به دامداران را دارند تسهیلات ویژه اعطا نماید بطوریکه باعث رونق اشتغال نخبگان حوزه دامپزشکی در سطح استان باشیم.

در ادامه جلسه ستایش فر نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) ضمن استقبال از طرح، آمادگی فرماندهی قرارگاه را جهت هرگونه همکاری لازم اعلام و تصریح کرد: که قرارگاه پیشرفت و آبادانی کمافی‌السابق در خصوص کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی در مناطق محروم با همکاری ادارات دامپزشکی گام برمی‌دارد.

در پایان این جلسه منوچهر خدری میر قائدی مسئول مرکز دهستان حتی عنوان کرد: این مرکز همانند قبل و در راستای هماهنگی‌های بین بخشی آمادگی کامل را دارد که به همراه نیروهای جهادی خود نسبت به ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی در مناطق بخش حتی و چلو شهرستان‌های اندیکا و لالی و در قالب طرح جهادی وارد عمل گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز