خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت:

۱۰۷ هزار و ۷۲۹ آزمون بر روی نمونه‌های دریافتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۷۹

بر اساس نتایج آزمون اعلام شده ۱۳ هزار و ۲۶۳ نمونه با استاندارد های ملی مربوطه مطابقت داشته و یک هزار و ۳۷ نمونه نیز مردود و مغایر با استانداردهای ملی مربوطه اعلام شده است.

ایلنا: کار‌شناس اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تابحال تعداد ۱۴ هزار و ۳۰۰ نمونه از بخش‌های مختلفی همچون واحدهای تولیدی، واحدهای صنفی و محموله‌های صادراتی و وارداتی توسط کار‌شناسان این اداره کل و شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی رکابی‌زاده گفت: ۱۰۷ هزار و ۷۲۹ مورد آزمون توسط آزمایشگاه‌های همکار مورد تایید صلاحیت این اداره کل و آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان بر روی نمونه‌های فوق انجام شده است.

وی افزود: کالاهای فوق در زمینه‌های مختلف از جمله لوازم خانگی، صوتی و تصویری، صنایع غذایی و کشاورزی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، مکانیک و فلز‌شناسی و… می‌باشند و آزمون‌های مختلفی از جمله معیار مصرف انرژی، نشانه گذاری، توان، نوع مواد به کار رفته، آزمون‌های ابعادی، فیزیکی، مکانیکی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت فشاری، استحکام، چگالی، فلزات سنگین، بسته بندی، رنگ، طعم، باقیمانده سموم، بافت‌شناسی و… بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

رکابی‌زاده خاطر نشان کرد: بر اساس نتایج آزمون اعلام شده ۱۳ هزار و ۲۶۳ نمونه با استاندارد‌های ملی مربوطه مطابقت داشته و یک هزار و ۳۷ نمونه نیز مردود و مغایر با استانداردهای ملی مربوطه اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز