خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

دغدغه‌ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه نداریم/در حال رایزنی برای جذب بازیکن در حد و اندازه‌های فولاد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۲۹

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از مدت‌ها قبل شروع به آماده سازی ورزشگاه کردیم و هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران نداریم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فولاد، حمیدرضا گرشاسبی درخصوص آماده سازی ورزشگاه شهدای فولاد برای مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: ورزشگاه فولاد خوزستان ۳۰ هزار نفر ظرفیت کلی دارد و می توان ادعا کرد بهترین ورزشگاه از همه نظرها مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌، مسائل بهداشتی و نظایر آن است و هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه نداریم.

وی افزود: از مدت‌‌ها قبل کار آماده‌سازی ورزشگاه شروع شد چرا که پیش بینی می‌کردیم هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود و خوشبختانه همه مسائل لازم در این زمینه انجام شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به جای خالی تماشاگران در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه‌ها و ابراز امیدواری برای حضور آن‌ها برای در مسابقات گفت: ضمن بازدید از زیرساخت های مجموعه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات انجام شده است.

گرشاسبی با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم‌ وضعیت اماکن ورزشی را بهبود ببخشیم ولی متاسفانه برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌‌ها را متروکه کردند.

وی در پایان به موضوع جذب بازیکن اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی باز شد که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز