خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز/ ۴۵ درصد از جمعیت هدف اهواز دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۴۲

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مقابله با بیماری کرونا و راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب اهواز از تلاش‌ها برای راه‌اندازی چنین پایگاهی در شرق اهواز نیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا عالیپور امروز سه شنبه ۱۶ شهریورماه در آیین بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: با شروع کرونا شاهد فعالیت‌ گروه‌های جهادی بسیج و سپاه بودیم و شهرداری اهواز نیز از این قاعده مستثنی نبود و به منظور مقابله با بیماری کرونا اقداماتی را انجام داد.

وی افزود: اعمال محدودیت‌های ترافیکی، ایجاد محدودیت در اصناف، بازار و مراکز تفریحی، خاموشی پارک‌ها، اختصاص سراهای محله به مراکز واکسیناسیون و تست کرونا و تجهیز آن‌ها، ایجاد سایبان برای بیمارستان‌ها، تهیه بسته‌های معیشتی با کمک بسیج و شستشو معابر و ضدعفونی کردن آن‌ها از جمله اقدامات شهرداری اهواز بود.

عالیپور گفت: اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرداری اهواز با همکاری بسیج و مرکز بهداشت غرب راه‌اندازی شد و در تلاش هستیم که چنین مرکزی را نیز در شرق اهواز راه‌اندازی کنیم.

مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز نیز در این آیین، اظهار کرد: این مرکز یازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون غرب اهواز است. یکی از تلاش‌ها و هدف‌های ما همکاری در کنار بسیج به منظور راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در غرب اهواز و نقاط کم برخوردار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در مناطق عین۲، ملاشیه و همچنین فعالیت اتوبوس سیار واکسیناسیون در مناطق محروم، گفت: نگرانی ما در خصوص پوشش واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بیشتر است که با راه‌اندازی چنین مراکزی پوشش واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: جمعیت هدف برای واکسیناسیون در اهواز حدود یک میلیون نفر است که تاکنون ۴۵ درصد آن‌ها دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و در صورت تداوم ورود واکسن و تولید آن در داخل ظرف سه ماه آینده تمام افرادی که طبق سند ملی مشمول واکسیناسیون هستند واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

احمدی بلوطکی بیان کرد: مراکز واکسیناسیون در حوزه غرب و شرق اهواز از ساعت  ۸ صبح الی ۸ شب فعالیت می کنند و ۲ مرکز در غرب و ۲ مرکز در شرق نیز تا ساعت ۲ بامداد آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی یادآور شد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز نیز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال بوده و در صورت استقبال مردم این آمادگی را دارد به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی کند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنکا موجود است که بر اساس شرایط تعریف شده شهروندان واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز/  ۴۵ درصد از جمعیت هدف اهواز دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

 

بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز/  ۴۵ درصد از جمعیت هدف اهواز دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز