خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته صنایع‌دستی صورت گرفت؛

برپایی اولین نمایشگاه آنلاین صنایع‌دستی اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۴۴

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز از روز یکشنبه ۲۳ خردادماه آغاز شده و به آدرس تارنمای http://Vhojre.ir در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، تبار قریب اظهار کرد: به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به شکل مرسوم و با هدف مراعات حال عمومی جامعه در شرایط بیماری کرونا، با تدبیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، نمایشگاه صنایع‌دستی امسال، به شکل آنلاین (برخط) به اجرا در آمده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز گفت: ضرورت ایجاد زمینه لازم برای عرضه و فروش صنایع‌دستی برای صنعتگران، ما را بر آن داشت تا در تجربه‌ای نو و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، به برگزاری نمایشگاه آنلاین صنایع‌دستی اقدام کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه دارای ۲۹ غرفه مجازی است که تولیدات تعدادی از صنعتگران شهرستان اهواز در آن معرفی و عرضه شده است.

قریب عنوان کرد: توجه به توسعه فعالیت‌های مبتنی بر وب و استفاده از فضای مجازی، ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی اعم از معرفی رشته‌ها، تولیدات و بازاریابی و فروش محصولات را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: امیدواریم در این تجربه جدید بتوانیم بیش از پیش در این مسیر قدم برداریم و صنعتگران بتوانند در آینده از این بستر، بهره‌برداری مفیدتر داشته باشند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز یادآور شد: باتوجه به تعدد صنعتگران و تنوع و غنای صنایع‌دستی تولیدی در شهرستان اهواز، از همه علاقه‌مندان و متخصصان که می‌توانند در حوزه راه‌اندازی سایت‌های عرضه، معرفی و فروش صنایع‌دستی فعالیت کنند دعوت به همکاری می‌کنیم تا باتوجه به قابلیت‌های موجود، زمینه مناسبی برای تولید و عرضه صنایع‌دستی اهواز، در سطح استانی، ملی و بازارهای خارجی نیز ایجاد شود.

گفتنی است، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز به آدرس تارنمای http://Vhojre.ir تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز