خبرگزاری کار ایران

به‌منظور جلوگیری از کشتار غیرمجاز:

انبار عمده‌فروش مرغ زنده در شهرستان کارون پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۹۷

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کارون گفت: با توجه به بازدید بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان، 1 واحد انبار مرغ زنده که اقدام به عرضه مرغ زنده می‌کرد شناسایی و با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی مرکز بهداشت و مأمورین نیروی انتظامی پلمپ گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، علیدادی اظهار داشت: با پلمپ این انبار از عرضه غیربهداشتی مرغ زنده جلوگیری شد و متصدی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی تصریح کرد: عرضه و کشتار غیرمجاز مرغ زنده ممنوع بوده و درخواست می‌شود به‌منظور حفظ سلامت عمومی جامعه، شهروندان توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی را جدی و از خرید مرغ زنده خودداری کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کارون تاکید داشت: مرغ زنده با حمل از واحد پرورش به کشتارگاه‌های صنعتی طیور تحت نظارت دامپزشکی به‌صورت کاملاً بهداشتی کشتار و به مراکز مجاز حمل می‌شود که مصرف‌کنندگان می‌توانند با در نظر گرفتن لیبل محصول نسبت به خرید اقدام کنند، اما به خاطر اینکه در عرضه مرغ زنده هیچ‌گونه نظارت بهداشتی از سوی مراجع ذیصلاح صورت نمی‌گیرد می‌تواند تهدیدی علیه سلامت عمومی جامعه و سلامت مصرف‌کنندگان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز