خبرگزاری کار ایران

توضیح آموزش و پرورش شهرستان ایذه درباره خبر ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۷۸

آموزش و پرورش شهرستان ایذه به خبر ایلنا با عنوان« واکنش نماینده ایذه به اعتراضات معلمان پیش‌دبستانی/ ایزدپناه: چرا وزیر به این مشکل ورود نمی‌کند؟» واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل محترم خبرگزاری ایلنا، بـا سلام و احتـرام  به پیوست جوابیه خبر مندرج در خبرگزاری ایلنا به تاریخ 11/12/99 با عنوان « واکنش نماینده ایذه به اعتراضات معلمان پیش‌دبستانی/ ایزدپناه: چرا وزیر به این مشکل ورود نمی‌کند؟»ایفاد می شود. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات جوابیه مذکور در آن خبرگزاری منتشر شود.

« بر اساس قانون، مسیر جذب معلم در آموزش و پرورش به دو روش انجام می‌شود و متقاضیان ورود به این دستگاه می‌توانند یا از طریق شرکت در آزمون سراسری و طی کردن دوره ٤ ساله دانشگاه فرهنگیان به استخدام رسمی آموزش و پرورش درآیند و یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی جذب ماده ٢٨؛ به صورت پیمانی در آموزش و پرورش جذب شوند.

در ماده ٢٨ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان این امکان پیش بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش با رعایت ضوابط و مقررات در رشته‌هایی که امکان توسعه آنها ازطریق «واحد‌های دانشگاهی فرهنگیان» میسر نیست، از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و دانشگاه های سراسر کشور و حوزه‌های علمیه، با شرط گذراندن حداقل دوره یکساله مهارت آموزی در «دانشگاه فرهنگیان» نیروهای مورد نظر خویش را تامین کند.

اختصاص ردیف استخدامی به پذیرفته شدگان آزمون ماده ٢٨ و اخذ مجوز برای جذب معلم از طریق این ماده قانونی، تنها از طریق ابلاغیه های سازمان امور اداری و استخدامی کشوری امکان پذیر است و هیچ نهاد دیگری قادر نیست نسبت به استخدام افراد در هیچ دستگاهی از جمله آموزش و پرورش، بدون مجوز و هماهنگی با آن سازمان اقدام کند. »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز