خبرگزاری کار ایران

در قالب کاروان های زیارتی؛

عشق 10هزار زائر خراسان شمالی به امام رضا(ع) برف و باران را نمی شناسد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۰۵

10 هزار زائر خراسان شمالی با وجود هوای سرد و جاده های برفی با پای پیاده و در قالب کاروان های زیارتی به سوی مرقد علی ابن موسی الرضا(ع) رهسپار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از افزایش 72 درصدی حضور هیات های این استان به مشهد مقدس خبرداد و گفت: 10 هزار عاشق امام رضا (ع) در جاده‌های برفی و سرما زیرصفر به عشق امام رضا(ع) به مشهد مقدس راهسپار شدند.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو افزود: امروز تمام کاروان های پیاده وارد مشهد مقدس می شوند تا فردا و روز شنبه، در  مراسم های عزاداری روز رحلت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد:حدود 70 درصد از این زائران پیاده حرم رضوی که از شهرستان های مختلف خراسان شمالی در قالب کاروان های مجزا عازم مشهد مقدس شده اند را جوانان تشکیل داده و 30 درصد آنها نیز زنان هستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات متذکر شد: مراسم دسته روی و تجمع 10 هزار نفری هیات های خراسان شمالی در مشهد مقدس همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) با حضور ائمه جمعه استان ، مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز