خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان‌شمالی:

تبدیل‌ ساختمان‌های مخروبه به دانشگاه با نسب یک تابلو افتخار نیست

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۰۱

استاندار خراسان‌شمالی از کمک 3 هزار میلیارد ریالی دولت به دانشگاه‌های استان خبرداد و گفت: این کمک‌ها در سال‌های 92 و 93 به دانشگاه‌های استان انجام شده و این روند در سال‌جاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از بجنورد، علی اکبر پرویزی در  نشست با دانشجویان در دانشگاه پیام‌نور به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از توسعه کمی و بدون ضابطه دانشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: ساختمان‌های مخروبه را با یک تابلو به دانشگاه تبدیل‌کردن افتخار نیست.

استاندار خراسان‌شمالی بر بالا بردن کیفیت آموزش در مراکز آموزش عالی در این استان تاکید کرد و گفت: هدف دانشگاه‌ها نباید توسعه فضاهای فیزیکی و کمی باشد بلکه باید به کیفیت توجه بیشتر شود.

وی درخصوص مشکل دانشگاه تک‌جنیستی کوثر بجنورد نیز گفت: جانمایی این مرکز آموزش عالی درست نبوده زیرا که دور از شهر ساخته شده و بردن امکانات نیز زیربنایی به آنجا هزینه بر است.

استاندار خراسان‌شمالی درادامه با اشاره به اعتبارات استانی نیز  گفت: در سال 92 و 93 از خزانه 8 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و یک هزار و 600 میلیارد ریال به دهیاری‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: سر جمع 8 سال اعتبار دولت‌گذشته در این استان به این عدد نمی‌رسد.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز