خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش صورت گرفت؛

پرویزی استاندار خراسان شمالی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۳

سید علی‌اکبر پرویزی متولد اسفراین یکی از شهرستان‌ها استان خراسان شمالی در گذشته مسئولیت‌هایی چون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و سایر سمت‌ها را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

ایلنا: سید علی اکبر پرویزی معاون سابق استانداری خراسان شمالی در دولت خاتمی به عنوان هشتمین استاندار خراسان شمالی از سوی هیات دولت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا دقایقی پیش هیات دولت با پیشنهاد نهایی وزارت کشور برای استانداری خراسان شمالی سید علی اکبر پرویزی را به عنوان استاندار استان خراسان شمالی منصوب کرد.

سید علی‌اکبر پرویزی متولد اسفراین یکی از شهرستان‌های استان خراسان شمالی در گذشته مسئولیت‌هایی چون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و سایر سمت‌ها را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی در زمان انتخابات هم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تایید این مطلب با بیان اینکه کارآمدی و بومی بودن استاندار یکی از اولویت‌های تعیین استاندار بومی برای استان خراسان شمالی بود، گفت: دولت دکتر روحانی با انتخاب مهندس پرویزی یکی از نیروهای کارآمد و شایسته بومی استان به عنوان استاندار خراسان شمالی بزرگ ترین هدیه را به مردم استان بعد از تاسیس استان داد.

قربان مهاجران ابراز امیدواری کرد با ایجاد همدلی و وحدت نیروهای کارآمد استان خراسان شمالی بعد از تجربه مدیریت ۷ استاندار غیر بومی که برخی از آن‌ها با ناکارآمدی خود استان را عقب نگه داشتند؛ مسیر توسعه و پیشرفت استان به سرعت، طی شود.

خراسان شمالی در ۱۹ مرداد ۸۳ تاسیس شده است و تاکنون با احتساب مسئولت یک سرپرست ۷ استاندار را تجربه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز