خبرگزاری کار ایران

قناویزچی خبر داد:

پارک ملت مشهد میزبان اولین میز اشتغال / شناسایی ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۹۸

نماینده شهردار در معین اقتصادی شهرستان مشهد از راه اندازی اولین میز اشتغال در پارک ملت مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی قناویزچی نماینده شهردار در معین اقتصادی شهرستان مشهد با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند کمک شایانی به ایجاد و توسعه کسب و کار و اشتغال داشته باشد، گفت: یکی از روش‌های ما برای ایجاد شغل با پیروی از سیاست شورای پنجم مبنی برایجاد و توسعه شهر هوشمند، استفاده صحیح از فضاهای نوین ارتباطی وبسترهای اینترنتی برای ایجاد اشتغال و رونق مشاغل است.

وی افزود: در این راستا با شناسایی نرم افزارهای فعال این حوزه،سعی داریم تا ارتباط بیشتری میان آنان و شهروندان ایجاد شود.

مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد ادامه داد: در گام اول ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی که خاستگاه و محل فعالیتشان مشهد است را طی فرآیندی شناسایی کردیم که در حال حاضر و به عنوان فاز اول با سه شرکت به تفاهم رسیدیم و به زودی به دنبال شروع همکاری با سایر نرم افزارهای فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی خواهیم بود.

وی در خصوص مشکلات این اپلیکیشن‌ها گفت: یکی از مهمترین دغدغه هاو مشکلات این نرم افزارها عدم شناخت شهروندان از فعالیت های این مجموعه ها است که با توجه به درخواست آنان هماهنگی هایی را با سایر دستگاه های شهرداری انجام دادیم تا بتوانیم از فضاها و معابر مهم سطح شهرکه دراختیارشهرداری است در جهت تبلیغات و شناخت این مجموعه ها به مردم استفاده کنیم.

قناویزچی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این طرح طبق تفاهمی با یکی از شرکت‌های کارآفرینی با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و مدیریت پارک، فضایی را در رینگ حاشیه ای  پارک ملت مشهد که روزانه محل عبور و مرور شهروندان زیادی است در اختیار آنها قرار دادیم تا با استفاده از روش تبلیغات چهره به چهره  نرم افزار خود را به شهروندان معرفی کنند.

وی ادامه داد: در این روش شهروندان میتوانند حرفه و یا هنر خود را به بازاریابان اپلیکیشن معرفی کنند تا در ادامه و در پروسه خدمت رسانی، با توجه به نیاز سایر شهروندان به آن حرفه، به این نرم افزار مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت این شرکت فردیا افرادی را بر اساس نیاز اعلام شده به محل اعزام کند.

قناویزچی افزود: تلاش میکنیم تا میزهای اشتغال را در سایر محل های پر رفت آمد سطح شهر نیز برپا کرده و با فعال شدن این پروژه معین اقتصادی شهرستان مشهد، ضمن کمک به افزایش روحیه امید در جامعه، فضا را برای ایجاد و توسعه اشتغال فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز