خبرگزاری کار ایران

دفتر شرکت پدیده در شیراز پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۶۷

پیش از این نیز با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد فعالیت های این شرکت در شهر مشهد متوقف و از تبلیغات آن جلوگیری شده بود.

در راستای پیشگیری از حیف و میل اموال مردم با دستور دادستان عمومی و انقلاب شیراز از ادامه فعالیت شرکت پدیده در شیراز جلوگیری و دفتر این شرکت ظهر امروز پلمب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس این اقدام پس از آن انجام گرفت که مسوولان شرکت پدیده در شیراز از ارائه مجوزهای قانونی فعالیت و فروش سهام عاجز ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این خصوص گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده از سوی شرکت پدیده در خصوص خرید و فروش سهام این شرکت برای برخی از هموطنان در چند استان کشور از جمله در مشهد و بنا بر گزارش های پلیس اطلاعات و امنیت استان فارس و پس از احراز غیر قانونی بودن فعالیت شرکت پدیده دستورات قضایی لازم مبنی بر جلوگیری از فعالیت این شرکت صادر شد.

طهماسب یزدانیان با اشاره به اینکه پیش از این نیز در پی انجام تبلیغات شرکت پدیده در سطح استان موضوع فعالیت آن از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس مورد بررسی قرار گرفت بیان داشت: با احراز عدم وجود مجوزهای خرید و فروش و عدم رعایت قانون تجارت در خصوص شرکت های سهامی در زمینه خرید و فروش سهام، موضوع به دادستانی شیراز اعلام گردید که پس از محرز شدن غیر قانونی بودن فعالیت شرکت یاد شده از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: مردم باید پیش از خرید هرگونه سهام و مشارکت در سرمایه گذاری از اصالت و وجود مجوزهای قانونی و صداقت شرکت‌های مورد نظر اطمینان حاصل نمایند.

پیش از این نیز با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد فعالیت‌های این شرکت در شهر مشهد متوقف و از تبلیغات آن جلوگیری شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز