خبرگزاری کار ایران

نعمتی خبر داد:

مشارکت ١۵ تشکل مردمی و جهادی در مبارزه با کرونا در منطقه ثامن مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۷۵

شهردار منطقه ثامن مشهد از مشارکت ١۵ گروه و تشکل مردمی و جهادی در مبارزه با کرونا در ابن منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مصطفی نعمتی در این خصوص گفت: با توجه به فعالیت‌های مستمر در راستای مبارزه با کرونا، و تقاضای گروه‌ها و تشکل های مختلف مردمی برای خدمت رسانی در این خصوص، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ١۵ گروه مختلف با شهرداری منطقه ثامن در خصوص فعالیت های گوناگون مقابله با کرونا مشارکت داشته اند. 

وی افزود: در مجموع اقدامات صورت گرفته، بیش از ٢٢٠٠ مورد اقلام بهداشتی ضروری شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده و غیره، و همچنین حدود ١٩۵٠ بسته اقلام غذایی و معیشتی با مشارکت این گروه ها و شهرداری منطقه ثامن تهیه و در بین خانواده های توان یاب، معلولان و دیگر گروه های هدف توزیع شده است. 

وی گفت: طی سه مرحله و در ٢٨ نوبت تمامی معابر فرعی و نقاط پرتردد سطح محلات به همت اکیپ های گندزدایی گرده های مردمی، ضدعفونی شده است. 

شهردار منطقه ثامن مشهد ادامه داد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز این گروه های فعال یاری گر معاونت خدمات شهری منطقه بوده اند، که خط کشی مقابل ٢ باب نانوایی  و ١٠ دستگاه ATM خودپرداز بانکی از جمله کارهای صورت گرفته توسط اکیپ های مردمی بوده است. 

نعمتی گفت: در بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی نیز اکیپ های مردمی یاری گر ما بوده اند و توزیع ٢۶٠٠ نسخه بروشور و پمفلت آموزشی به صورت خانه به خانه در سطح محلات از دیگر اقدامات انجام شده است. 

وی در پایان افزود: داوطلبین مردمی خدمت رسانی در مبارزه با کرونا، در منطقه ثامن توسط شوراهای اجتماعی محلات منطقه ثامن، کانون خادمین معنوی امام رضا(ع)، قرارگاه جهادی شهید شاطری، حوزه بسیج حریم رضوی، پایگاه بسیج شهید مجید عسکری، خدمتگزاران مسجد و حسینیه مددیان، مسجد گدای علی(ع) و میجد امام هادی(ع) و همچنین هیئت امناهای برخی از مجتمع های تجاری سطح منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز