خبرگزاری کار ایران

شهردار بیدخت خبر داد:

15 میلیون تومان هزینه خرید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی شهر بیدخت

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۲۱

شهردار بیدخت گناباد با بیان اینکه پانزده میلیون تومان هزینه خرید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی این شهر شده گفت: کل تجهیزات مورد استفاده در ضدعفونی معابر شهر بیدخت مردمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، محمد میر بیدختی در این خصوص گفت: ضدعفونی اماکن عمومی و معابر شهری شهر بیدخت روزانه توسط جوانان هیاتی ، ورزشی و کشاورزان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه خرید مواد ضدعفونی و بهداشتی از جمله وایتکس ، الکل سفید ، ماسک و دستکش جهت ضد عفونی اماکن عمومی شهر بیدخت حدود پانزده میلیون تومان بوده و در بحث اجرای کار و تجهیزات مورد نیاز مانند سمپاش از همکاری جوانان و کشاورزان برخوردار بوده ایم.

شهردار بیدخت اذعان کرد: بحث مهم ضدعفونی مکان‌های عمومی و فضاهای تجاری است و توصیه ما به مردم قرنطینه خانگی و کاهش رفت و آمدهای فیزیکی و غیرضروری،سفرها و دید و بازدیدها،رعایت بهداشت خانگی و فردی ،خرید اینترنتی و ضدعفونی مواد خریداری شده ، شستن دستها و هدر نرفتن تلاش‌های مجموعه زحمتکش و تیم ضد عفونی در سطح شهر است.

میر بیدختی با توجه به نزدیک شدن  سال نو گفت :شهرداری به فراخور وظیفه خود در بحث زیبایی فضاهای شهری گام هایی از جهت خرید و کاشت گل و نهال آغاز کرده و با توجه به مشکلات مالی و عدم وصول بسیاری از مطالبات از همشهریان محترم تقاضا داریم بدون مراجعه حضوری و در حد توان عوارضی که بر عهده آنهاست پرداخت تا با افزایش توان مالی این هزینه زیباسازی تا حدودی مرتفع گردد.

وی افزود :مجموعه بازی پارک گلها شهرک امام علی (ع) از مکانهای قدیمی و بدون استانداردهای  لازم از جهت کف پوش و نصب وسایل بازی است که در حدود پنجاه میلیون تومان هزینه زیباسازی و بهره‌برداری آن است و از برنامه های اجرایی در جهت ایجاد نشاط مردمی برای سال جدید می‌باشد.

شهردار بیدخت گفت: خرید گلدانی و تقسیم در سطح شهر ، لکه گیری کانال‌ها و اتفاقات آب و آسفالت‌ها ، نظافت شهری ، جمع آوری نخاله های شهر با همت شهرداری و شرکت پیمانکار جهت زیباسازی فضای شهری انجام میشود.

وی در پایان ضمن تقاضا از مردم در همکاری با شهرداری از جهت رعایت نظافت شهری تاکید کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری ویروس کرونا را شکست داده و جشن پایان این ویروس و جشن نوروز را با سلامتی کامل جامعه برگزار کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز