خبرگزاری کار ایران

بادیانی خبر داد:

تولید روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک توسط معین اقتصادی شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۸۹

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌‎های بخش مرکزی شهرستان مشهد گفت: این شرکت روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های خود تولید و روانه بازار می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباسعلی بادیانی در این خصوص افزود: این شرکت با آغاز شیوع کرونا و کمبود ماسک در استان با همکاری اتحادیه بانوان خیاط مشهد نسبت به اخذ مجوز رسمی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تولید ماسک‌های قابل شست و شو با مصارف عمومی غیربهداشتی اقدام کرد.

وی ادامه داد: این ماسک‌ها توسط بانوان خیاط در ۱۳ مرکز توانمندسازی شغلی بانوان معین اقتصادی منطقه سه مشهد با برخورداری از ۲۰۰ نیروی انسانی تولید می‌شود و قیمت تمام شده آن ۳۱ هزار و ۱۴۰ ریال است.

وی گفت: این ماسک‌ها با قیمت ۳۰ هزار ریال در فروشگاه‌های شهر ما، بازارهای میادین، فروشگاهی در ابتدای خیابان بهار مشهد و همچنین در شهرهای شمالی و جنوبی خراسان رضوی توزیع می‌شود.

بادیانی افزود: معین اقتصادی منطقه سه مشهد تولید ماسک را در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود و شکستن تابوی احتکار و رسیدن ماسک به دست مصرف کننده انجام داده و هر مرکز توانمندسازی بانوان زیرپوشش این معین برای راه‌اندازی خط تولید ماسک دستکم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز