خبرگزاری کار ایران

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک دام و انسان در کشتارگاه صنعتی مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۷۵۶

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک دام و انسان در کشتارگاه صنعتی مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اسماعیل نورمحمدی با بیان این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک دام وانسان با همکاری شبکه دامپزشکی مشهد در محل مرکز آموزش موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌های پرسنل کشتارگاه صنعتی مشهد و پیشگیری از بروز بیماری مشترک دام و انسان در برنامه ریزی شده است.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: بدیهی است که هرچه با بهره گیری از آموزش، سطح دانش کارکنان ارتقاء یابد طبیعتا آگاهی آنان نسبت به خطرات بیماری های مشترک بین انسان و دام افزایش خواهد یافت که به تبع آن سلامت فردی ودرنتیجه ارتقاء ایمنی بهداشت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آگاهی پرسنل از انواع بیماری های مشترک بین دام و انسان و نیز برگزاری مداوم و دوره ای این چنین کلاسهایی از اصولی ترین رویکردهای ما در موسسه صنعتی گوشت مشهد است که برای تداوم و تقویت آن تلاش خواهیم کرد.

عضوهیئت امناء موسسه صنعتی گوشت مشهد با بیان این نکته که کشتارگاه، محیطی استرس زا است و کار درچنین محیطی ممکن است هنجارها و عکس العمل های بعضاً خشنی را به همراه داشته باشد، عنوان کرد: علاوه بر عوامل فیزیکی که خطر آلودگی کارکنان مجموعه را به بیماری های مشترک دام وانسان تهدید می‌کند، عوامل روانی و دشواری های موجود نیز  ممکن است سلامت روحی این کارکنان را با خطراطی مواجه کند.

وی با تاکید بر لزوم حضور تمامی کارکنان بخش های مختلف موسسه در دوره های آموزشی مختلف، ادامه داد: لذا تلاش ما در موسسه صنعتی گوشت مشهد براین است که علاوه اقداماتی برای زیباسازی و تلطیف محیط‌کاری پرسنل، با بهره گیری ازاساتید و متخصصان دانشگاهی برگزاری دوره های روانشناسی ویژه کارکنان را نیز در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز