خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

۳ رشته جدید به رشته‌های موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۰۹

رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام گفت: با اخذ مجوز رشته مهندسی شهرسازی و پذیرش دانشجو در این رشته و اخذ مجوز دو رشته جدید، امسال در مجموع مجوز سه رشته جدید به رشته‌های این واحد دانشگاهی افزوده شده است.

دکتر سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت جام، گفت: سه رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی شهرسازی و کارشناسی پیوسته طراحی لباس و علوم ورزشی با توجه به نیاز منطقه می‌تواند باعث ایجاد بازار کارمناسب شود.

وی با توجه به اولویت هیات امناء در سال جدید به ارتقاء سطح کیفیت آموزشی از جذب ۸ عضو جدید هیات علمی که دارای شرایط مدنظر وزارت علوم تحقیات وفناوری بوده است خبرداد و افزود: در تابستان جاری ارتقاء کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و سایت ، در دستورکار کمیته راهبردی این واحد دانشگاهی است.

دکتر حسینی به صعود ۴۶ پله ای شاخصه پژوهشی این موسسه آموزش عالی اشاره کرد و ضمن تبریک به همه اعضاء هیات علمی ، اساتید و دانشجویان گفت: این شاخصه در پایگاه‌های علمی کشور از رتبه ۶۱۲ به ۵۶۶ ارتقاء یافته است که این امرنشانگر نگاه ویژه موسسه به کارهای پژوهشی است .

وی همچنین از رونمایی سه کتاب جدید اعضاء هیات علمی و اساتید بنام این موسسه آموزش عالی در اوایل سال جدید خبرداد.

رئیس تنها موسسه آموزش عالی فنی مهندسی شرق کشور با بیان اینکه این موسسه ظرفیتی مناسب برای منطقه است، گفت: ما آماده همکاری‌های علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف با ادارات و سازمان‌های منطقه با رویکرد مبتنی بر حل مسائل هستیم.

دکتر حسینی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، نقشه راهی برای برون‌رفت از مشکلات علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور است که در توصیه اول ایشان به جایگاه علم و پژوهش اشاره شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز