خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری تایباد مطرح شد؛

نقش موثر مردم در کاهش قیمت‌های کاذب در بازار

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۳۴

فرماندار شهرستان تایباد گفت: تحمیل گرانی و بحران اقتصادی یکی دیگر از فتنه‌های دشمنان برای به زانو درآوردن ایرانیان است اگر مردم با تدبیر و تفکر درست هزینه کنند نقش موثری در کاهش قیمت‌ها ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، حسین شرافتی‌راد در اولین شورای اداری امسال که ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک روز شوراها، کارگر و هفته معلم، اظهار داشت: به طور قطع مردم در متن گرانی‌ها قرار دارند و هم می‌توانند عامل افزایش سرعت گرانی‌ها و هم عامل توقف یا حداقل کاستن سرعت افزایش قیمت‌های کاذب باشند.

وی به برنامه‌ریزی در خرید کالاهای ضروری اشاره کرد و افزود: وقتی مردم خرید کالای گران شده را بیشتر می‌کنند، باعث می‌شود تا کمبود هم سراغ بازار آمده و گرانی را دوچندان کند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: موثرترین راه برای مقابله با گرانی و گذشتن از بحران اقتصادی این است که همه مردم کشور درمقابل گرانی محکم ویکصدا بایستند و به گرانی و گرانفروش "نه" بگویند، فقط به اندازه نیاز و برای رفع نیاز خرید کنند اینگونه دسیت دلالان و سودجویان از بازار کم می‌شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت نظم تاکید کرد و گفت: رعایت نظم جزء ایمان است و برای برطرف شدن مشکلات ابتدا باید نظم و انضباط در تمام جلسات را رعایت کرد و جلسات را به سمت کاربردی شدن پیش برد.

شرافتی‌راد ادامه داد: اقدامات جهادی، تدبیر و تفکر در ارائه برنامه‌های اساسی سبب توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال شده و علاوه بر کاستن وابستگی کشور به سایرین رکود اقتصادی را از بین خواهد برد.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان تایباد گفت: جهان جلوه و مظهر کار خداست، کارگران و معلمان هر دو محور اقتدار علم و اقتصاد هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده افزود: دشمن در پی وسوسه افکار و باورهای مردم است تا مردم را خلع سلاح فکری و معنوی کند و با این اقدام امید را از ذهن‌ها حذف نماید.

وی مطرح کرد:دشمن با تحمیل فشار اقتصادی سعی دارد باور، تقوا و امید را از مسلمانان بگیرد و نباید زمینه را فراهم کرد تا به اهداف پلیدش دست یابد.

امام جمعه تایباد اظهار داشت: ماه رمضان ماه تمرین مالکیت بر نفس و اراده ، خلوص نیت، بالابردن مهربانی، رفعت و هزاران خصلت نیک و شایسته است.

در ادامه شورای اداری امروز روسای ادارات بنیاد شهید، آموزش و پرورش و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایباد گزارشی از عملکرد یک سال گذشته ارائه کردند و از خانواده شهید آریامنش تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز