خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

جذب بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات سامانه کارا

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۵۹

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: شهرستان بردسکن سال گذشته از محل اعتبارات سامانه کارا توانست 13 میلیارد و 993 میلیون تومان جذب کند.

حسین غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات  495 طرح اشتغال زایی اجرا شد که دراین رابطه زمینه اشتغال 467 نفر فراهم شد.

وی از کسب رتبه اول نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی  در جذب این اعتبارات  در سطح استان خبرداد و گفت:  در مجموع شهرستان بردسکن در جذب تسهیلات اشتغال زایی سامانه کارا رتبه های برتر استان را کسب کرد. 

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان بردسکن در سال گذشته هزار و303 نفر بوده است گفت:با تلاش و همت مدیران دستگاههای اجرایی توانستیم  هزار و 372 فرصت شغلی را در شهرستان ایجاد کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه کارگران جز اقشار کم درآمد و کم توقع جامعه هستند گفت:این عزیزان با تلاش و همت خود درراستای توسعه و پیشرفت و رونق تولید کشور گام برمی دارند.

وی عنوان کرد:با مصوبه شورای عالی کار امسال حقوق و دستمزد کاران بیش از 36 درصد افزایش پیدا کرد و همه باید درراستای رفع مسایل و مشکلات این قشر از جامعه اهتمام ورزند. 

وی ضمن تقدیر از صاحبان سرمایه که در مناطقی چون بردسکن اقدام به سرمایه گذاری کرده اند گفت: کارفرمایان و کارآفرینان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی و کارگران سربازان این جنگ و مدیران به عنوان نیروی تدارکات و پشتیبانی این جبهه فعالیت می کنند تا به نحو احسن از عرصه تولید و پیشرفت کشور دفاع کنیم.

وی از  پای کار بودن معادن منطقه با تمامی نیرو و تجهیزات  در سیل اخیر  تقدیر کرد و گفت:معادن منطقه در بحث مهار سیلاب و پیشگیری از دیگر حوادث به ویژه در مناطق عشایری شهرستان کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند. 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن از تشکیل کمیته های فنی و نمایندگان کارگری به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار  در شهرستان خبرداد و گفت: مسئولین ایمنی در واحدهای تولیدی به عنوان بازوان ادارات کار می باشند.

وی همچنین از تشکیل انجمن صنفی کارگران ساختمانی با هدف بیمه کارگران و کانون بازنشستگان کارگری در این شهرستان نیز خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز