خبرگزاری کار ایران

اسماعیل زاده مطرح کرد:

ارسال کمک‌های مردمی مشهد به ارزش 4 میلیارد تومان به مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۲۹

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: کمک های مردمی جمع آوری شده در پویش مشهد مهربانی به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

محمدرضا اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد بیان کرد: پویش مشهد مهربانی از فعالیت های شهرداری مشهد برای کمک به مردم سیل زده است که در نقاطی از مشهد این ایستگاه های مهربانی جهت جمع آوری کمک های مردمی برپا شده است.

وی در ادامه ارائه امار و ارقام حدودی کمک‌های جمع آوری شده عنوان کرد:کمک های شهرداری در همان روزهای ابتدایی به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال گردید و پس از آن امروز هم کامیونی حاوی کمک‌های مردمی به شهرستان کلات ارسال گردید که طبق اماری که تخمین زده شده است کمک های مردمی چیزی در حدود ۴ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای ایستگاه های مهربانی گفت: ایستگاه های مهربانی تا نیمه شعبان دایر خواهد بود و به فعالیت ادامه خواهند داد و امیدوار هستیم با کم‌شدن بارش‌ها شاهد حضور پویاتر مردم در این صحنه ها باشیم.

سجاد رستمی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ مشهد نیز گفت: ما از ۱۷ فروردین ماه تاکنون در ایستگاه مهربانی میدان جانباز مشهد در خدمت ورزشکاران بنام مشهدی و مدیرکل ورزش و جوانان، گروهی هنرمند از مجموعه فیاض بخش، اصحاب رسانه، اعضای شورای شهر مشهد بودیم که بسیاری هدایا و جوایز خود را با عشق به مردم سیل زده شمال کشور و لرستان تقدیم کردند و در روزهای آتی میزبان نیروهای مسلح و دوستانمان در خیریه همدم خواهیم بود.

 وی با اشاره به برنامه های دایر در ایستگاه مهربانی میدان جانباز گفت:خدا را شاکریم که میزان کمک ها تاکنون بسیار خوب بوده است و با برنامه های فرهنگی برای کودکان و بزرگسالان، استند آپ، اجرای موسیقی و... میزبان حدودا هزار نفر در روز جمعه در این ایستگاه مهربانی بودیم و این برنامه ها با نزدیک شدن به نیمه شعبان با یاری خدا تقویت خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری در خصوص میزان کمک های غیر نقدی جمع آوری شده اظهار داشت: اقلام بسیار زیادی در ایستگاه های مهربانی دایر در سطح مشهد جمع آوری شده که تا پیش از این جهت جدا سازی به انبار مرکزی شهرداری فرستاده می شد اما ظاهرا کمک های غیرنقدی به اندازه ای بوده که این انبار پر شده و از امروز کمک های غیرنقدی به انبار دیگری جهت جداسازی فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز