خبرگزاری کار ایران

رئیس‌شورای مدیریت بحران بردسکن خبر داد؛

خسارت 8 میلیارد تومانی سیل به بخش‌های مختلف شهرستان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۱۹

رئیس‌شورای مدیریت بحران بردسکن میزان خسارت وارده ناشی از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این شهرستان را 8 میلیارد تومان اعلام کرد.

ابراهیم‌قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن‌گفت: برابر هشدارها و اخطاریه‌ها‌ی‌ سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارش‌زا در یک فراخوان تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی 100 درصد آماده باش بودند و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده هیچ خسارت جانی براثر جاری شدن سیل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بوجود نیامد.

وی افزود: این خسارت در حوزه راه‌های روستایی و جاده ای، کشاورزی و دامپروری، گاز ، مخابرات و حوزه مدیریت شهری بود که تمامی دستگاه‌های اجرایی گزارش اولیه خود را به فرمانداری اعلام کردند.

وی همچنین گفت: با همکاری همه جانبه دستگاه‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس 115 و نیروی انتظامی و با پای کار آمدن تجهیزات مجتمع معدن مس نسیم یک خانواده 5 نفره که در منطقه دهان قلعه گرفتار سیل شده بودند با تلاش 8 ساعته نیروها  نجات پیدا کردند و برای مداوا به بیمارستان ولی عصر بردسکن انتقال داده شدند و پس از تکریم و تهیه لباس و تعمیر وسیله نقلیه آنها شهرستان را  به مقصد خود ترک کردند.

سرپرست فرمانداری بردسکن افزود: درحال حال حاضر هیچگونه مشکل خاصی در حوزه شهرستان نداریم و تمامی اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی با فعالیت کمیته‌های 11 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز