خبرگزاری کار ایران

همدمی‌نژاد به ایلنا خبر داد :

اعزام ۱۵ نفر از دهیاران برتر خراسان رضوی به المپیاد علمی دهیاران کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۹۸

مدیرکل امورروستایی وعشایر استانداری خراسان رضوی از اعزام ۱۵ نفر از دهیاران برتر خراسان رضوی به المپیاد علمی دهیاران کشور خبر داد.

محمدعلی همدمی‌نژاد درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه این آزمون به همت مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود، افزود: با همکاری فرمانداری هر شهرستان پنجمین دوره آموزن مکاتبه ای دهیاران خراسان رضوی با شرکت 2 هزار و 434 دهیار و 200 کارشناس مالی و فنی دهیاری‌ها در 2 سطح بدو خدمت و ضمن خدمت در 13 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد. 

وی گفت: 218 دهیار برتر این آزمون در مرحله دوم آزمون به صورت استانی شرکت و ملاک انتخاب دهیاران برگزیده جهت حضور در المپیاد کشوری نفرات برتر آزمون استانی بوده است.

همدمی‌نژاد ارتقاء سطح علمی و شغلی دهیاران را از اهداف برگزاری این آزمون عنوان و ذکر کرد : قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا، بودجه و امور مالی و معاملاتی آن، طرح‌ها و پروژه‌های عمران روستایی، مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز روستایی، مدیریت بحران در این نواحی، محیط‌زیست و پسماند روستایی را از سرفصل های این آزمون عنوان کرد.

دومین المپیاد علمی دهیاران کشور سال گذشته به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز