خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت امام جمعه ی سبزوار

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۴۴۵

استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امام جمعه ی سبزوار را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: قطعا خدمات ارزشمند آن عالم فرزانه، در خطه ی سربداران قلب خراسان رضوی به یادگار باقی می ماند و منشا برکات و باقیات الصالحات خواهد شد.  

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

                                                                        بسمه تعالی 

خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی امام جمعه ی سبزوار موجب تاثر و تالم شد.  

قطعا خدمات ارزشمند آن عالم فرزانه، در خطه ی سربداران قلب خراسان رضوی به یادگار باقی می ماند و منشا برکات و باقیات الصالحات خواهد شد.  

ایفای نقش موثر در کسوت امامت جمعه و مدیریت همزمان حوزه ی علمیه ی سبزوار که منجر به ساماندهی نظام تدریس دروس حوزوی در غرب خراسان شد؛ بازسازی مدرسه علمیه اهل­ البیت(ع) و توسعه ی آن، بخشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ماندگار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی بود. 

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آن مرحوم به خانواده، علما، طلاب حوزه های علمیه، اساتید و عموم مردم شهرستان سبزوار؛ آرزوی علو درجات و غفران الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسالت دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز