خبرگزاری کار ایران

سطح مسابقات روسیه بسیار بالا بود؛

احراری: دو طلا و نقره ارزشمند کسب کردم/ شایسته قهرمانی بودیم

دارنده دو مدال طلا و نقره مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ روسیه گفت: تیم ایران با عملکرد خوب خود در میدان اخیر یک بار دیگر پتانسیل بالای خود را در ورزش‌های رزمی به اثبات رساند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کیک بوکسینگ طی روزهای ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شد که با نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

یکی از مدال آوران تیم ایران٬ « یعقوب احراری » بود که موفق به کسب یک نشان طلا و یک مدال نقره از پیکارهای روسیه شد.

احراری که از قهرمانان و مربیان موفق و عنوان دار ورزش شهرستان خواف استان خراسان رضوی است، در مورد مسابقات سن پترزبورگ خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها زیر نظر کنفدراسیون المپیک ورزش‌های رزمی روسیه برگزار شد که ورزشکاران قدرتمندی در آن شرکت داشتند.

یعقوب احراری

وی افزود: تیم ایران با مدال های فراوان و ارزشمندی که به دست آورد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

احراری در خصوص مدال های خود نیز یادآور شد: من در بخش تکنیک گروهی (دونفره) دفاع شخصی قهرمان شدم. ضمن اینکه در قسمت انفرادی دفاع شخصی نیز مدال نقره گرفتم.

قهرمان کیک بوکسینگ شهرستان خواف سطح فنی مسابقات روسیه را بسیار بالا توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری رقابت‌ها در کشور روسیه که خود از قدرت‌های مطرح کیک بوکسینگ جهان است و با توجه به اینکه ورزشکاران قدرتمندی در این مسابقات شرکت کرده بودند، سطح بازی‌ها بسیار بالا و باکیفیت بود.

کد خبر : ۳۷۶۶۳۳