خبرگزاری کار ایران

آموزش به جوانان لذت‌بخش است؛

رجایی: می‌خواهم در کسوت مربی کار کنم/هنوز هم توان مبارزه دارم

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۵۵۵

قهرمان سابق کیک بوکسینگ کشور از علاقه خود به مربیگری خبر داد.

داوود رجایی از قهرمانان دهه 80 کیک بوکسینگ در گفت و گو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:حدود 6 سال است که از ورزش حرفه ای دور هستم اما به تازگی تمرینات خود را شروع کردم و بزودی در زمینه مربیگری فعالیت خواهم کرد.

وی افزود: معتقدم یک مربی باید از همه نظر با ورزشکار همگام باشد.به همین خاطر تمرینات خود را شروع کردم تا از نظر بدنی به فرم ایده آل برگردم.

رجایی در پاسخ به این سئوال که چرا می خواهد در زمینه مربیگری فعالیت کند، گفت: من 30 سال سن دارم و هنوز هم می توانم مبارزه کنم اما بهتر است میدان برای جوانترها باشد. علاوه بر این به نظرم آموزش به جوانان کار بسیار لذت بخشی است.

وی در ادامه درباره عنوان نایب قهرمانی سال 2007 خود افزود: من در مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ سال 2007 ترکیه به مقام نایب قهرمانی رسیدم.

رجایی ادامه داد:در آن مسابقات مقابل فایترهایی از بلاروس،اوکراین و رومانی به برتری رسیدم و در بازی فینال با ناداوری نتیجه را به فایتر کشور میزبان واگذار کردم و نایب قهرمان مسابقات بین المللی سال 2007 ترکیه شدم.

وی در مورد دوری 6 ساله خود از میادین قهرمانی گفت: 2 سال بعد از نایب قهرمانی در مسابقات ترکیه از ناحیه رباط صلیبی پای چپ به شدت آسیب دیدم.

رجایی افزود: این مصدومیت من را برای مدت طولانی از مبارزه دور کرد اما خوشحالم که تمرینات خود را مجددا شروع کردم و مطمئن باشید به عنوان یک مربی،شاگردهای خوبی را به جامعه ورزش های رزمی کشور معرفی خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز