خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد:

صدور پروانه‌های ساختمانی به صورت الکترونیک در دستور کار است

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های سازمان فاوا در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد رجائیان در اختتامیه سومین همایش وب سایت‌های برتر شهرداری مشهد که عصر امروز در فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: پرتال‌ها و وب سایت‌ها به عنوان ویترین هر سازمانی مطرح هستند، در واقع این پایگاه‌ها به مثابه دریچه‌ای برای اطلاع رسانی شهروندان است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ پرتال در بخش‌های مختلف شهرداری به روزرسانی می‌شوند، از جمله اقداماتی که شهرداری مشهد انجام داد طراحی مجدد پرتال مشهد با رویکرد شهری و شهرداری بود.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد ادامه داد: پرتال مشهد به ۳ زبان طراحی شده است، در شرایط فعلی هم محتوای این پرتال باید منعکس کننده فعالیت‌های شهرداری و خدمات آن باشد.

رجائیان ادامه داد: فعالیت‌های سازمان فاوا در راستای تحقق دولت الکترونیک است، چرا که ما باید بتوانیم مراجعه شهروندان را به شهرداری کاهش دهیم.

وی افزود: سازمان فاوا شهرداری بر آن است که ارائه ۳ خدمات را تا پایان سال ۹۵ در دستور کار قرار دهد، نخست اینکه شهروندان بتوانند با عضویت در سامانه شهروندی، دریافت کد شهروندی و با ایجاد پروفایل شخصی بتوانند تمامی استعلام های مربوط به املاک خود را به صورت آن لاین انجام دهند، همچنین صدور پروانه‌های ساخت و اخذ پایان کار از طریق فضای مجازی از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان فاوا است.

کد خبر : ۳۷۵۷۵۸