خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

راه‌اندازی بیستمین بازار سیار در محل بازار خودروی مجیدیه

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۱۳

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ایجاد یکشنبه بازار سیار در محل بازار خودروی مجیدیه خبر داد.

احمد محبی در گفت وگو با ایلنا با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری شهرداری درصدد استفاده از کاربری بازار خودرو در روزهای هفته است و نیاز به افزایش بازارهای سیار احساس می شود، این سازمان اقدام به راه‌اندازی بازار سیار در روزهای یکشنبه واقع در بلوار مجیدیه در محل بازار خودرو و ایجاد زمینه ای جهت اشتغال زایی کرده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 4 هزار دستفروش در بازارهای سیار تحت نظارت شهرداری ساماندهی و در حال فعالیت هستند که با ایجاد یکشنبه بازار جدید واقع در بازار خودرو به طور مستقیم 400 نفر و غیر مستقیم 1200 نفر مشغول به کار خواهند شد.

محبی با اشاره به حمایت از تولید کنندگان در زمینه عرضه مستقیم کالاهای خود به شهروندان در بازارهای سیار بیان کرد: تولیدکنندگان دارای معرفی‌نامه از اتحادیه تولیدکنندگان داخلی می توانند با مراجعه به شهرداری با معافیت از قوانین ارائه مجوز در بازارهای سیار فعالیت کنند که در همین راستا بیش از 60 درصد از محصولات موجود در بازارهای سیار تولیدات داخلی و مشاغل خانگی است.

وی در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر 19 بازار سیار در سطح شهر فعال است که بازار سیار مجیدیه دومین یکشنبه بازار بعد از بازار سیار سیدی و بیستمین بازار سیار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز