خبرگزاری کار ایران

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خراسان رضوی خبرداد:

بازدید بیش از 250 هزار نفر از نمایشگاه بهاره مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۱۸۲

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی 8 روز برگزاری نمایشگاه بهاره مشهد، این نمایشگاه بیش از 250 هزار نفر بازدید کننده داشته است.

به گزارش ایلنا، علی غفوری‌مقدم با بیان این خبر افزود: نمایشگاه بهاره مشهد از 14 تا 21 اسفند به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تحقق اهداف تنظیم بازار و کمک به آرامش نسبی بازار، طبق روال سال‌های گذشته، در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد .
 
وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب کمیته نمایشگاهی با حضور نمایندگان استانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط، هماهنگی های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد اثرگذار در بازار را به انجام می رساند.
 
غفوری مقدم با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره امسال، 1450 غرفه در اختیار واحدهای تولیدی و واحدهای دارای پروانه کسب قرار گرفت، تصریح کرد: از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور 57 درصدی تولیدکنندگان در دو بخش صنفی و صنعتی اشاره کرد که امکان مناسبی را برای عرضه مستقیم محصولات با قیمت مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز