خبرگزاری کار ایران

در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و هتل‌داران پیشنهاد شد؛

شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی هتل‌های مشهد تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۰۹

در آستانه نوروز و فرا رسیدن سال جدید، جلسه هم‌اندیشی هتل‌های 4 و 5 ستاره مشهد شب گذشته در محل هتل فردوس مشهد با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، جمعی از مدیران و فعالان صنعت گردشگری و هتلداران استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه به منظور بررسی موضوعات روز، مشکلات احتمالی و ارائه راهکارهای مناسب برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و گردشگران نوروزی برگزار شد.
 
در این جلسه حسین زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی استان پیشنهاد داد شورای هماهنگی و برنامه ریزی هتل های مشهد در 5 گروه تشکیل شود که گروه‌های شهرداری، امور مالیات و دارایی، بازاریابی و تبلیغات، خدمات و نرخ گذاری و کمیته هماهنگی با اداره کل پنج گروهی هستند که در این شورا حضور یابند.
 
در این جلسه همچنین موضوعات و پیشنهادات دیگری از جمله ایجاد اتاق فکر و استفاده از نظر صاحب نظران، تقویت فرهنگ میزبانی و ... نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
زارع صفت در این جلسه افزود: مشهد همواره باید پرچمدار خدمات بهتر و شایسته تر در ایران باشد و به عنوان قطب گردشگری حلال در کشور جایگاه خود را حفظ کند.
 
وی گفت: باید خود نظارتی در داخل واحدهای اقامتی بیشتر شود و از فرصت هایی که در اختیار داریم بهتر استفاده کرده و فرصت‌سازی کنیم.
 
وی اضافه کرد: بایستی نیروی انسانی هتل‌ها جدی گرفته شود و آموزش که لازمه توسعه است به آن ها ارائه شود و علاوه بر خدمات فرهنگی، باید خدمات آموزشی نیز ارائه شود.
 
وی با بیان اینکه هتل ها باید برنامه ریزی سالیانه داشته باشند، ادامه داد: پیشنها می‌شود برای جذب هرچه بهتر گردشگران جشنواره های فصلی برگزار شود. ضمن اینکه توسعه سفرهای برنامه ریزی شده و انجام سفرهای گروهی نیز می تواند در دستور کار هتل‌داران استان قرار گیرد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به رویداد مشهد 2017 افزود: هتل‌های استان از هم اکنون باید خود را برای رویداد مهم فرهنگی مشهد 2017 آماده کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار اهمیت دارد دوران پسابرجام و امیدواری ها برای افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور است که در این خصوص نیز هتل های استان باید آمادگی کامل داشته و برنامه ریزی کنند.

یادآور می شود در این جلسه هم چنین تعدادی از هتل‌داران استان و فعالان صنعت گردشگری و هتل‌دارای به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز