خبرگزاری کار ایران

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛

بحثنامه‌ها در سفرهای رئیس جمهور به خاطر حفظ عزت مردم حذف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۸۸

بحثنامه‌ها با توجه به اینکه مردم دچار زحمت نشوند و فضای نامناسبی ایجاد نشود که با عزت آنان متناقض باشد، حذف شد و تمامی درخواست‌های مردم از طریق سامانه سامد و تلفن ۱۱۱ انجام می‌شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تمامی درخواست‌های مردم که توسط سامانه سامد در خراسان رضوی دریافت می‌شود، ظرف ۲۰ روز پاسخ داده خواهند شد، گفت: بحثنامه‌ها در سفرهای استانی رئیس جمهور به خاطر حفظ عزت مردم حذف شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی بانک در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سامانه سامد در مشهد افزود: بخش عظیمی از درخواست‌های مردم در سامانه سامد مربوط به حوزه اشتغال، ازدواج، درمان و کمک‌های موردی همچون جهیزیه و وام است.

وی افزود: بحثنامه‌ها با توجه به اینکه مردم دچار زحمت نشوند و فضای نامناسبی ایجاد نشود که با عزت آنان متناقض باشد، حذف شد و تمامی درخواست‌های مردم از طریق سامانه سامد و تلفن ۱۱۱ انجام می‌شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بخشی از درخواست‌های مردمی اشتغال عمومی است، گفت: به‌طور طبیعی اشتغال از مهم‌ترین امور برای دولت است و تقاضای مردمی نشان می‌دهد که در این حوزه مشکل عمده و جدی وجود دارد، همچنین وضعیت تحصیلی و بیکاری میان افراد جویای کار مشخص می‌شود.

سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) همزمان با سفر رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت به خراسان رضوی با هدف بهبود و تعمیق هرچه بیشتر ارتباط مؤثر مردم با دولت تدبیر و امید فعال شده است، این سامانه با شماره تلفن ۱۱۱ از ساعت هشت صبح دیروز جمعه(۱۴ شهریور) کار خود را با ۹۰۰ اپراتور در چهار نوبت کاری به‌صورت شبانه‌روزی آغاز کرده است و تا روز دوشنبه، ۱۷ شهریور، فعال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز