خبرگزاری کار ایران

گلایه شهروندان منطقه هفت مشهد از ساخت و سازهای غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۱۰

سرپرست شهرداری منطقه ٧ مشهد گفت: بیشترین گلایه شهروندان منطقه هفت از ساخت و سازهای غیر مجاز است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید وحدتی‌پور در مرکز ارتباطات مردمی ١٣٧، اظهار کرد: بیشترین تماس‌ شهروندان در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز، جمع‌آوری زباله و بی‌نظمی ابجاد شده در جمع‌اوری زباله های این منطقه بود.

وی افزود: همچنین در خصوص رفت و روب در برخی از قسمت‌های منطقه ٧ گلایه هایی وجود داشت که به تمامی آنها رسیدگی خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه در موضوع ساخت و سازها خلا قانونی وجود دارد،افزود: لذا شهرداران کلان‌شهرها مکاتباتی با رییس جمهور، رییس مجلس و قوه قضاییه شده‌اند که این موضوع را جرم انگاری لحاظ کنند. متاسفانه این خلا قانونی دست کسانی که در ساخت و ساز های غیر مجاز دخالت دارند را  باز گذاشته است. 

سرپرست شهرداری منطقه هفت ادامه داد: در منطقه هفت اقداماتی را برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز انجام داده‌ایم به عنوان مثال اگر گود برداری انجام شده جلوی آن را گرفته‌ایم و گودها را پر کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: همچنین همکاران ماشین آلات و ابزارهایی مانند جرثقیل و ... که در این خصوص همکاری داشتند شناسایی و به مرجع قضایی معرفی و توقیف کردند.

وحدتی پور با اشاره به اینکه دو بنگاه‌ که در ساخت و سازهای غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و جواز کسب آنها باطل شد، ادامه داد: ما باید نطفه ساخت و سازهای غیر مجاز را در نطفه خفه کنیم، زیرا ایمنی شهروندان برای ما بسیار مهم است. اگر زلزله ای رخ دهد این ساخت و سازهای غیر مجاز برای همه شهروندان خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز