خبرگزاری کار ایران

کشف و ضبط بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۹۰

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف و ضبط بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با اجرای طرح ضربتی پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین دشتبان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با قاچاق دام زنده و محصولات استراتژیک گفت: از هشتم مهرماه به مدت ۷۲ ساعت همزمان با سایر نقاط کشور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان خراسان رضوی اجرا شد که در نتیجه این عملیات بیش از ۷۳۰ هزار لیتر سوخت، ۳۲۰ حلقه لاستیک، ۳۴هزار و ۸۱۲ قلم مواد غذایی، ۹ هزار و ۸۰۰ لیتر الکل صنعتی، هزار و ۱۱۰ ثوب انواع البسه ، هزار و ۶۶۲ قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی و ۵هزار و ۶۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی همچنین اظهار داشت: تنوع کالاهای مکشوفه طی این عملیات ضربتی نشان می دهد که قاچاقچیان  با قاچاق کالاهای اساسی و مواد غذایی و دارویی امنیت غذایی، اقتصادی و درمانی کشور را نشانه رفته اند.

وی اظهار داشت: با این طرح ضربتی بالغ بر ۳۳۰ و ۸۲۰ میلیون ریال است که در رابطه با این کالاهای قاچاق تعداد ۴۸ نفر متهم دستگیر و ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز شناسایی و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز