خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خراسان رضوی خبر داد؛

رتبه اول شهرداری در ایجاد اشتغال پایدار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در حال حاضر سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از سه هزار و ۵۰۰ تعهد به دو هزار و ۴۹۶ نفر معادل ۷۱.۳۱ صدم درصد عمل کرده که در میان دستگاه‌های اجرایی با تعهد بالای ۱۰۰ نفر، رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدامین بابایی با بیان این خبر اظهار کرد: سامانه رصد اشتغال کشور، وظیفه ثبت اطلاعات اشتغال پایدار ایجاد شده توسط دستگاه اجرایی استان در سراسر کشور با کد ملی و شماره تماس به نام فرد را برعهده دارد.

وی افزود: عملکرد این سامانه به گونه‌ای است که کد ملی فرد فقط توسط یک دستگاه اجرایی ثبت می‌شود و فرآیند نظارت بر کار به سه طریق پیامکی، تلفنی و بازدید میدانی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: براساس گزارش‌های امروز سه مرداد ماه، رتبه سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در استان ۱۲ است و از ۲۸ هزار و ۲۶۱ تعهد، هفت هزار و ۷۷۴ معادل ۲۷.۵۱ درصد تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از سه هزار و ۵۰۰ تعهد به دو هزار و ۴۹۶ نفر معادل ۷۱.۳۱ صدم درصد عمل کرده و رتبه آن در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تعهد بالای ۱۰۰ نفر، رتبه اول را دارا است و شهرداری مشهد با این اقدام ۲۴ رتبه ارتقاء یافته و باعث شده تا رتبه مشهد هم در میان شهرستان‌های استان چهار جایگاه ارتقاء یابد.

وی در ادامه افزود: این سازمان با ایجاد و توسعه بازارهای موقت توانسته است در سال گذشته نیز بالاتر از تعهد تعیین شده نسبت به ایجاد اشتغال در استان اقدام و جایگاه شهرداری مشهد را ۱۸ رتبه ارتقاء بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز