خبرگزاری کار ایران

ثبت ۸۵۵ میلیارد ریال تخلف اقتصادی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۸۰

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۸۳۳ مورد پرونده تخلف اقتصادی به ارزش ۸۵۵ میلیارد ریال از سطح بازار استان تنظیم و برای رسیدگی به ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها و مرکز استان ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی افزود: در این مدت ۲۵ هزار و ۴۵۱ واحد اقتصادی شامل واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی صنعتی، شرکت های بازرگانی، شرکت های دولتی و انبارها و مراکز نگهداری کالا در خراسان رضوی در قالب طرح‌های مختلف مانند نوروز، ضیافت، تعطیلات عید فطر و دهه کرامت بازرسی شدند.

وی اظهار داشت: این بازرسی‌ها با هدف پایش وضعیت بازار کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت دار، نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی خراسان رضوی و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و عرضه کالای قاچاق انجام گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این پایش ها در مجموع منجر به تنظیم ۲ هزار و ۸۳۳ مورد پرونده تخلف شامل گران‌ فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه، عرضه کالای قاچاق و ارسال آنها به تعزیرات حکومتی شد.

وی گفت: رصد و پایش مستمر بازار، کنترل قیمت‌ها، نظارت بر توزیع کالا و نحوه عرضه خدمات به جهت امید آفرینی و اعتمادبخشی و رفع دغدغه های مردم در تأمین مایحتاج روزمره زندگی از مهمترین برنامه‌های بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی است.

بیاتی بیان داشت: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف، می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز