خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۵۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۴۳

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح عرضه در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: خراسان رضوی در چارچوب حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفقیت‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده است. با وجود این که استان ما مبدا ورود کالای قاچاق نیست اما کشفیات قابل توجهی را در سطح کشور داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در حوزه نظارت و بازرسی با موضوع قاچاق کالا و ارز، ۴۷۱۵ بازرسی انجام و ۴۵۲ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۵۴۲ میلیارد ریال در خراسان رضوی تشکیل شده است. این پرونده‌ها جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: با وجود اینکه عمده قاچاق کالا از سمت جنوب و استان‌های غربی انجام می‌ گیرد اما خراسان رضوی در تشکیل پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق رتبه دوم و در تعداد بازرسی‌های مربوط به این موضوع رتبه هفتم را در کشور به دست آورده که همه این اقدامات در راستای حمایت از اشتغال و کارآفرینی بوده است.

بیاتی قله‌زو افزود: کالاهای قاچاق و تقلبی شامل لوازم یدکی خودرو، لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز