خبرگزاری کار ایران

جراح زیبایی تقلبی و همسرش در هاشمیه مشهد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۶۱

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جراح قلابی زیبایی که با اقدامات غیر علمی و مداخله گرانه در یک مکان مخفی در مشهد طبابت غیر مجاز می‌کرد، با تلاش پلیس به دام افتاد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان افزود: با دریافت گزارش قضایی از سوی مردی جوان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان خدمات غیرمجاز پزشکی در یک سالن زیرزمینی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، این جوان ۲۳ ساله حدود ۶ ماه پیش برای پاک کردن تتو ناحیه گردنش در پی تبلیغات جراحی های زیبایی در یکی از شبکه های اجتماعی به کلینیک غیر مجاز زیبایی یک زن واقع در محدوده هاشمیه مشهد مراجعه کرده بود.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: وی که خود را پزشک جراح زیبایی معرفی می‌کرده است، با گرفتن مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال طی چند مرحله با استفاده از نوعی مواد اسیدگونه برای محو کردن اثرات تتو اقدام کرده بود که این روشهای غیر علمی موجب ایجاد گوشت اضافه در گردن و ظاهری نازیبا در وی شده بود.

وی با بیان اینکه جراح قلابی مکان خود را پس از دیدن عوارض ایجاد شده تغییر داده بود، افزود: ماموران کلانتری هفت تیر مخفیگاه این پزشک قلابی را در محدوده بلوار هاشمیه ردزنی و با هماهنگی بازپرس شعبه ۹۰۱ دادسرای ناحیه ۶ عمومی و انقلاب مشهد بازپرس واحدیان وارد عمل شدند.

نگهبان اضافه کرد: در این عملیات پزشک قلابی و همسرش دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی لوازم جراحی شامل، قیچی و تیغ جراحی، سرنگ، سرم، چندین پلاسمای خون، نخ بخیه، پنس، دستگاه لیزر پرتابل، دستگاه تتو زنی، دستگاه کاشت ناخن و کیت های جراحی کشف شد.

وی ادامه داد: یونیت عمل زیبایی، داروهای بیهوشی و بی حسی موضوعی از قبیل لیدوکائین با درصد بالا، بیش از ۴۰۰ برگ تعهدنامه شخصی بیمار همراه با اثر انگشت مبنی بر سلب مسئولیت پزشک در صورت آسیب های پزشکی، ۲ دستگاه پوز که در بررسی یکی از آنها بیش از ۱۰ میلیارد ریال تراکنش صورت گرفته، هفت گواهینامه جعلی دوره های جراحی،عمل فیلر، بوتاکس، لیفتینگ پوست،کرایوتراپی تعداد زیادی برشور با تصاویر نمونه جراحی زیبایی از دیگر کشفیات است.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: تاکنون پنج شاکی در این رابطه شناسایی شده و زوج متقلب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، با دستور مقام قضایی تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد.

وی افزود: این -پزشکی قلابی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و همسرش نیز مشاوره املاک دارد، در این ماجرا در پذیرش بیماران نقش وکیل قلابی را داشته و با تعهدنامه شخصی از بیمار همراه با اثر انگشت مسوولیت پزشکی در صورت آسیب های پزشکی به بیماران را از خود سلب می کردند.

سرهنگ نگهبان در ادامه از شهروندان خواست، برای دریافت خدمات درمانی بویژه عمل های زیبایی حتما به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز