خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هشدار داد ؛

ممنوعیت انجام عمل‌های جراحی زیبایی و غیرضروری در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۸۲

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا انجام اعمال جراحی زیبایی، نیمه ضروری و غیرضروری در تمامی مراکز جراحی فعال در مشهد ممنوع شد.

به گزارش ایلنا از مشهد،  شاپور بدیعی قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش لحظه‌ای بیماران مبتلا به کرونا نیازمند بستری با هدف استفاده هدفمند از تجهیزات و نیروی انسانی حوزه سلامت، تا اطلاع بعدی تمامی اعمال جراحی زیبایی، نیمه ضروری و غیرضروری ممنوع است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت اجرای دقیق این ابلاغیه بر عهده مسئول فنی مراکز جراحی محدود است افزود: همه امکانات آزادشده از این طریق، اعم از نیروی انسانی، دارو و تجهیزات در اختیار کارگروه مراقبت و درمان بیماری کووید ‌‌-۱۹ دانشگاه است تا حسب صلاحدید به درمان بیماران کووید اختصاص یابد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه ممنوع شدن جراحی‌های مذکور به تمام مراکز جراحی محدود ارسال‌شده است ادامه داد: تبعیت از این بخشنامه به دلیل اهمیت موضوع، توسط تیم‌های نظارتی دانشگاه بررسی و عدم اجرای آن منجر به اعمال مقررات مربوطه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز