خبرگزاری کار ایران

برگزاری صحن علنی ویژه دانش‌بنیان‌ها در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۰۹

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از برگزاری صحن علنی ویژه دانش‌بنیان‌ها خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی با بیان اینکه با اشاره به نقش و اهمیت توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این امر، اظهارکرد: آنچه مسلم بوده این است که برای توسعه همه‌جانبه، افزایش اشتغال و ارتقاء سطح علم و دانش، نیازمند حمایت و بسط فعالیت این شرکت‌ها هستیم.

وی گفت: براساس همین جایگاه، شورای ششم توجه ویژه‌ای نسبت به این حوزه داشته و مصوبات حمایتی نیز در این خصوص گذرانده است؛ از جمله آنها، امکان فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان دارای مجوز در کاربری‌‌های مسکونی است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری جلسات صحن علنی ویژه اقشار مختلف، که در این دوره به ابداع شورای ششم شاهد آن بوده‌ایم، افزود: تاکنون جلساتی با حضور دانش‌آموزان و همچنین خبرنگاران داشته‌ایم؛ در ادامه این رویه و رویکرد برگزاری جلسات نخبگانی، شاهد برگزاری صحن علنی مختص شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود.

شیخانی تصریح کرد: امیدواریم از این طریق بتوانیم تعامل و ارتباط مدیریت شهری با بدنه دانشگاهی و نخبگانی را بیش از پیش تقویت ببخشیم و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مربوط به ماموریت‌های شهرداری و همچنین سیاست‌گذاری‌های شورای شهر بهره ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز