خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راهور؛

تمهیدات ترافیکی ولادت امام هشتم در مشهد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۸۸

تمهیدات ترافیکی سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد اعلام شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد، ضمن عرض تبریک ولادت با برکت هشتمین اختر منظومه امامت گفت: برابر روال هرساله مراسم سالروز ولادت پرخیر و برکت امام هشتم (ع) با حضور خیل عظیم زائران و مجاورین در حرم مطهر، مساجد و تکایای اقصی نقاط مشهد برگزار می گردد. به همین مناسبت پلیس راهور مشهد جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات ترافیکی ویژه ای را تدارک دیده است.

وی افزود: این محدودیت های ترافیکی که از روز دوشنبه آغاز گردیده است کماکان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ و ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ادامه دارد و در ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه پایان می‌یابد.

رئیس پلیس راهور مشهد ادامه داد: در طول این مدت محدودیت های ترافیکی در مکان های میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، میدان پنج راه، نواب صفوی، میدان ۱۵ خرداد ، میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا، تقاطع زرینه و به صورت ویژه  طول خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم در صورت نیاز تا خاتمه مراسم برقرار خواهد بود. 

عابدینی در پایان از زائران ومجاوران آقا امام رضا (ع) درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای تمهیدات ترافیکی داشته باشند و در طول این مدت زائران و مجاوران ترجیحا از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی درنظر گرفته شده استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز