خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز قدس در مشهد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۱۳

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر آیین راهپیمایی روز قدس، تهمیدات ویژه تردد و توقف وسایل نقلیه در هسته مرکزی کلانشهر مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ علی اکبر غلامی افزود: با توجه به همزمان شدن روز جهانی قدس و روز بیست و سوم ماه رمضان و برگزاری آیین احیا، از ساعت ۲۰ امشب محدودیت توقف وسایل نقلیه در محدوده میدان ۱۵خرداد و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا(ع) تا میدان بیت المقدس و حرم مطهر رضوی، محدوده میدان بسیج به مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان شهید اندرزگو و محدوده میدان بیت المقدس اجرا و تا پایان آیین راهپیمایی روز قدس ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه نیز از ساعت هفت صبح فردا ۲۵ فروردین ماه تا پایان راهپیمایی در مسیرهای، میدان عدل خمینی (ره)تا میدان ۱۵خرداد، تقاطع کوشش تا میدان ۱۵خرداد، بلوار امام رضا(ع) از ۱۵خرداد تا حرم مطهر، خیابان بهار به سمت میدان بسیج، خیابان فدائیان اسلام به سمت میدان بسیج، خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس، زیرگذر حرم مطهر و آخرین فرعی از سمت پایانه مسافربری به سمت میدان ۱۵خرداد ممنوع است.

سرهنگ غلامی افزود: پلیس همه تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن آیین روز قدس به کار می گیرد و شهروندان نیز باید همکاری لازم را داشته و از وسایل حمل ونقل عمومی برای تردد در مسیر راهپیمایی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز