خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری مشهد پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۴۹

مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی در مشهد پایان یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حسین پروانه حسینی، رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی گفت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است و ما با همین هدف مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری استان را به یاد سردار شهید عبدالحسین برونسی نامگذاری کردیم.

پروانه حسینی بیان کرد: اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای کارگری یادواره سردار شهید عبدالحسین برونسی در مشهد با حضور محمدامین بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خانواده معزز شهید برونسی، علی آذری نائب رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران در سالن مجتمع ورزشی اندیشه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که به همت انجمن فوتبال کارگری برگزار شد، ۲۳ تیم در مرحله گروهی به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۶ تیم به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس انجمن فوتبال کارگری خراسان رضوی گفت: در مرحله رده‌بندی تیم فوتسال بسیج شهرداری موفق به شکست تیم فوتسال عالیس شد و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

پروانه حسینی افزود: در بازی فینال تیم فوتسال آرمان سیر توانست با غلبه بر تیم شهدای امنیت، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: قضاوت این دوره از مسابقات جام شهدای کارگری را داوران باسابقه و باتجربه استان خراسان رضوی و کشور از جمله فریمانی، دلیر و ... برعهده داشتند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تیم‌های برتر، دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات و پیشکسوتان ورزشی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز