خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از ۶۰ هزار متر خط کشی محوری در معابر بزرگراهی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۵۱

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای بیش از ۶۰ هزار متر خط کشی محوری در معابر بزرگراهی شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: خط کشی های محوری ضمن آگاهی دادن به کاربران ترافیکی از مسیر پیش رو، موجب نظم دهی و ساماندهی به حرکت خودروها و افزایش سطح ایمنی معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی می شود.

وی با اشاره نقش مهم اجرای خط کشی های رنگ برجسته در بهبود دید رانندگان وسایل نقلیه و کاهش تصادفات بزرگراهی افزود: بر این اساس خط کشی محوری با رنگ دو جزئی اسکرید در بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل زیرگذر میدان جهاد تا میدان حافظ در مسیر رفت و برگشت و بزرگراه آزادی حدفاصل پل آموزگار تا پل استقلال جمعا به طول ۲۳ هزار متر اجرا شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین عملیات خط کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی نیز در مسیر عوارضی آزاد راه شهید شوشتری تا عرشه پل میدان عسگریه در لاین تندرو و کند رو (بصورت رفت و برگشت)، جاده قدیم نیشابور حدفاصل عوارضی تا ابتدای محدوده شهری، بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل شهرک طرق تا عوارضی و بزرگراه شهید کلانتری حدفاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری در لاین کندرو به طول ۳۷ هزار متر انجام شد.

سمیعی در پایان گفت: در راستای ایمن سازی مسیر بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل میدان جهاد تا میدان حافظ خط کشی های نقوش، فلش و هاشور جمعا به مساحت ۷۰۰ متر مربع نیز اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز