خبرگزاری کار ایران

شهردار تربت حیدریه به ایلنا خبر داد؛

۲۹ اکیپ شهرداری تربت حیدریه در حال برف روبی و نمک پاشی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۹۲

شهردار تربت حیدریه گفت: ۱۸ اکیپ سبک و ۱۱ اکیپ سنگین شهرداری تربت حیدریه در حال برف روبی و نمک پاشی در سطح شهرستان هستند.

وحید فرخ تبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شهرداری تربت حیدریه با توجه به شروع فصل سرما و یخبندان نقاط حادثه خیز شهر را شناسایی کرده است، و در همین راستا اقدام به جانمایی و استقرار مخازن شن و نمک در این نقاط شده است.

شهردار تربت حیدریه گفت: اکیپ‌های نمک پاشی شهرداری به صورت دو شیفت ۵۰ نفره در حال نمک پاشی در معابر اصلی سطح شهر و ۳۰ نفر در شهرک ولیعصر مشغول هستند و اولویت ما برای نمک پاشی بلوار باهنر، خیابان‌های منتهی به مراکز امدادی و… است که نیروهای حوزه عمران در معابر اصلی سطح شهر و نیروهای خدمات شهری مشغول برف روبی معابر فرعی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت و همراهی شهروندان می‌تواند راهگشا باشد افزود: هر برنامه‌ای که با مشارکت شهروندان همراه باشد، میزان موفقیت بسیار بالا خواهد بود.

فرخ تبار همچنین از سه مرکز اضطراری برای مسافرین در پارک موتوری شهرداری، جنب بازار میوه وتره بار، پایانه مسافربری شهرستان، مسجد امام حسن علیه السلام شهرک ولیعصر خبر داد.

شهردار تربت حیدریه تاکید کرد: پانزده نیسان، پنج خاور، چهار ده تن و قریب به ۲۰۰ نیرو در حال نمک پاشی در خیابان‌های اصلی و فرعی هستند.

وی گفت: همچنین کل نیروهای سازمان آتش نشانی، خدمات شهری، عمران و فضای سبز آماده باش هستند.

در ادامه محسن قندهاری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه از اتخاذ تدابیر لازم و خدمت رسانی با تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان با توجه به برودت هوا خبرداد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: با توجه به برودت هوا طی روزهای آتی، تدابیر لازم به منظور خدمت رسانی هرچه شایسته‌تر به شهروندان اندیشیده شده و بیشتر ناوگان فعال بوده و خواهند بود.

وی افزود: در ابتدای شروع فصل سرما، سازمان مدیریت حمل و نقل با برنامه ریزی به عمل آمده پیش از این نسبت به کنترل و شارژ ضد یخ اتوبوس‌های فعال اقدام کرده و تمامی سیستم‌های گرمایشی به صورت مستمر پایش و در صورت مشاهده خرابی، رفع نقص می‌شوند؛ همچنین اقداماتی از قبیل استفاده از ضد یخ در گازوئیل، چاله‌های آتش و بکار گیری سیستم راه انداز شبکار نیز پیش بینی و در هنگام برودت هوا عملیاتی خواهند شد.

فعالیت ۲۰۰ نیروی شهرداری برای برف روبی معابر تربت حیدریه

سید جمال یوسف زاده، رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کاهش محسوس دما تمامی اعضای مدیریت بحران شهرداری در حال خدمات رسانی هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اظهار کرد: دو تیم ۵۰ نفره از نیروی‌های خدمات شهری جهت برف روبی سطح معابر داخل شهر در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: یک اکیپ ۳۰ نفره نیز معابر سطح شهرک ولیعصر (عج) را برف روبی و شن پاشی می‌کنند.

یوسف زاده تصریح کرد :۶۰ نیروی آتش نشان به همراه ۲۰ خودرو عملیاتی در ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه در حال خدمات رسانی به همشهریان هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت :۱۵ نیروی در حوزه عمران و ۲۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک در حال خدمات رسانی هستند.

وی اظهار کرد: نمازخانه‌های پارک موتوری در حاشیه میدان جهاد، نمازخانه پایانه مسافربری و مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در حاشیه بولوار انقلاب برای اسکان اضطراری افراد در راه مانده پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز