خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۱ مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۱۹

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۱ مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی فعال است که تا دوم بهمن ماه امسال نسبت به تحویل محصول از کشاورز اقدام می‌کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، آرش آوان گفت: این مراکز خرید در شهرستان‌های تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، رشتخوار، خواف، زاوه، سبزوار، گناباد، کاشمر، مشهد و نیشابور فعال است.

آوان افزود: خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی از هفتم آبان جاری در استان آغاز شده و خرید محصول در قالب پنج نوع در حال انجام است.

وی ادامه داد: طبق ماده هشت دستورالعمل خرید نگین زعفران به ازای هرکیلوگرم ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، شبه نگین ۳۳ میلیون تومان، پوشال مرغوب ۳۲ میلیون تومان، پوشال معمولی ۳۱ میلیون تومان و زعفران دسته‌ای یا "دسته پیچ" ۲۵ میلیون تومان خریداری می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: مراکز خرید حمایتی زعفران تولیدی امسال با هدف حمایت از کشاورزان در این استان فعال و خرید محصول از کشاورزان خراسان رضوی آغاز شده است.

آوان افزود: تاکنون بیش از ۵۰ کیلوگرم خرید محصول کشاورزان در خراسان رضوی انجام شده است.

وی در خصوص پرداخت مبالغ کشاورزان خراسان رضوی، اظهارکرد: طبق دستورالعمل اعلام شده در خصوص نحوه خرید و بهای پرداخت زعفران بعد از تعیین نوع زعفران توسط آزمایشگاه، ۳۰ درصد بهای محصول به کشاورز پرداخت و ۷۰ درصد دیگر هم در بازه زمانی سه ماهه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز